Hokuspokus filijokus.

Imorgon ska jag till Göteborg och hälsa på tjejen på bilden här under med Holkuspokus-tröjan.
Vi ska på kvällen hälsa på vår bror David i hans kollektiv för det är partaj där,
vilket borde innebära mycket go dans, musik och folk!
wiieee.
Jag är glad ikväll för jag har jobbat på bästa jobbet som finns, med goaste personalen, goaste barnen och föräldrarna, plus att jag idag fick testa massa nya grejer, utvecklande och roligt! Fick så fin kontakt med föräldrarna idag med, kändes verkligen wonderful! Wow vad jag älskar det jobbet, det vore drömmen att få jobb där alltså...
Hokus pokus- tjejen, vi ses imorn, och här återkommer jag inom kort.
God natt alla nätsurfare.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0