MEN ÅÅÅÅÅ!

Nu blev jag faktiskt lite irriterad. Drar jag till mig alla nördar i hela världen eller.
Sitter på bibblan och det är typ helt tomt. Hade en hel avdelning för mig själv, så bra tänkte jag och spelade lite skön musik på låg nivå...
Tills det kommer en säkerligen vänlig själ som jag råkade hälsa på av reflex förut när han gick förbi, och nu måste han absolut sitta brevid mig! oj jag tror att jag ska sätta mig två meter från henne för det finns ju så lite stolar och välja på.. inte.
Så nu kan jag inte spela någon musik plus att jag har en störande skugga i ögonvrån.

Skit bibbla. Och nej nu möttes våra blickar, han sitter och glor på mej också!!!

HAHAHA

fy. 




Kommentarer
Postat av: pappa B

Aha...kärlek på biblioteket? Jo jag tackar jag. Vad roligt att du tittade in. Inlägget gjorde jag bara för att visa upp några vanliga människor som jag inte tror bryr sig så väldigt mycket om just sin dagliga outfit. Människor på stan. HAr jobbat med mode i 47 år och är så f-b uttråkad på allt som har med outfit att göra. Detta var en minirevolution bara, en lite örfil åt outfit-älskarna.

Men...du är välkommen när du vill. HAr du blazer och hatt på dig dessutom så är du extra välkommen

kram

pappa B

2009-05-03 @ 00:21:22
URL: http://www.ojohan.blogspot.com
Postat av: sara

HAHAHahahhaha, hur ska du klara dig ur den här knipan.....................

2009-05-03 @ 11:26:28
URL: http://sarawirzen.blogg.se/
Postat av: Tessa

hahahhahahahha..... så fruktansvärt kul! Jag skratta så jag tjöt! =) hmm.. tänk positivt. Någon tycker du är snygg! ;)

2009-05-04 @ 18:43:45
URL: http://swedishbombaygirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0