Exponera mera och Niklas 32.


Nu har jag hittat en supebra examensklänning tror jag , fin skärning och bra neutral beige-aktig färg som kommer "matcha" (ehh) till det "fina" gula bandet vi kommer ha på oss! Så kan jag ha mina färgglada platåskor till med så blir det ganska så awesome! NI kan inte se hur den ser ut, bara jag, när det är mörkt ute får man exponera för egen hand. Tyckte det blev coolt=)

Förresten, nu var det bingo på jordbrovallen, Niklas 32 någon? och en limosine körde i Max drive thru, nu är det sommar.

              

BINGO!

Kommentarer
Postat av: Sara Elin

You're so pretty! I love the pictures

2009-05-22 @ 00:59:24
URL: http://saraelin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0