Gröna äpplen och filmmusik.

Den här helgen var ganska konstig, men bra. Det är nästan kännetecknet för hela veckan kan jag tycka nu.
Vissa dagar var som ur en saga och jag kunde verkligen höra filmmusiken runt omkring mig.

Praktiken är nu snart slut, hade min näst sista dag i fredags. Innehöll många söta barn och föräldrar som jag kunde göra stolta genom bara små ord. Ord som värmde lite så där fint och fick dem att växa.
Det är sådant som man som praktikant  själv vill höra. Fredagen blev bara ett enda kaos i mitt huvud iallafall och slutade med ett oväntat besök när jag låg och vilade hemma senare på eftermiddagen.
Väldigt fint var det och viktigt för mig.  Tack för att du kom.

En häftig upplevelse under dagen i fredags var ändå när jag blev "hypnotiserad" av psykologen på barnavdelningen som jag har praktik på. Han hade sagt att jag skulle få prova om jag ville, visst tänkte jag kan ju va skoj=) Det var otroligt avslappnande blev alldeles tung i kroppen. Dock inte som i lågstadiet när vi gick med utsträckta armar som en zombie ihh. Skulle absolut  kunna rekommendera hypnos som terapiform, funkar säker kanon! låter ju lite exotiskt med.

Igår kväll var det samling hemma hos mig. Jag M och J, gjorde fruktsallad och hade så djupa konversationer som bara vi kan ha, haha. Underbart äpple vi hittade i affären. M stod för den fina musiken under kvällen, kleerups tower of trellick, gick på repeat. Då bara njöt man alltså som broder Samuel skulle sagt att man gör till kent...hah. 

På tal om nada, Hanna betyder nåd. Vilket borde betyda att jag inte måste vara perfekt, vad skönt. 
Jag får va som jag vill typ, YES ,Jag är djupare än Titanic.=)

Ta inte bara hand om er i veckan utan även varandra.  KRRRRam









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0