Barnvårdenheten, Hanna , sjuksköterska.

Oj oj vad det känns kul att vara klar! Det känns riktigt häftigt, nu är jag helt plötsligt ansvarig för allt som sker.
Det är svårt kan jag medge, håller på att gå brevid som bäst just nu, är på ryhov hela tiden känns det som. Kommer nog bli så hela sommaren. Det bästa är att personalen är så rolig, skrattar gott åt de flesta=)

Nu har Sara kommit till byn, ligger på en madrass på golvet hemma hos mig. Det är roligt att ha henne här, men har knappt sett henne, vi går om varandra hela tiden. Men tänk vad skönt att det finns matlådor i kylskåpet och sängen är bäddad, haha. Sara mitt hembiträde, nä skoja bara. Snart ska hon hem till Kristdala dock... då får jag sköta mig själv.

Nu ska jag tänka på refrängen... ska upp tidigt imorn!
Kramkrammmmm


Kommentarer
Postat av: s

Gahhh, du ska få för hembiträde !!!!!!!!!!! :P

2009-06-11 @ 10:55:02
Postat av: mia

hanna, man ska inte skratt Åt folk utan Med

2009-06-13 @ 14:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0