Kärleken övervinner rädslan.

Hej hopp, vad länge sedan jag skrev här! Har hänt så mkt den senaste tiden, kan bli så att denna sommaren kan bli den bästa på länge, so far so good.
Jag känner att jag lever och jag gillar det, sommaren 2009, värd att minnas.
Vilka underbaringar jag lärt känna och vilka vänner jag har!

I helgen blev det ett spontanåk till hönö med anna. Precis som kusinen Simon sa var det en konstig konferens mitt bland massa hus! Men kul att ha varit där, träffade lite folk som jag inte stöter på var dag precis, kul.
Hann med att gå på ett ungdomsmöte där de spelade michael jackson som kollektsång=), duktiga musiker!
Det som sas var bra, och kände att det var på tok för länge sedan jag vistats i Din närvaro, vill ha mer!
Ge mig!

Idag blev det Liseberg, första åket blev Balder och hjälp vad go den är, fick äran att sitta jämte therese som aldrig åkt den förut och oj vad hårt hon höll i mitt lillfinger, höll på att skratta ihjäl mig av henne tjut när vi for i backarna=)
Sen fick jag uppdraget att sitta längst fram i Flume Ride.... med mitt vita linne...
Blev helt överöst med vatten vid minsta gupp, hela jag var helt dränkt om man säger så! Även min telefon, så nu ligger den i ugnen efter tips från coachen. Hoppas det funkar annars blir det jobbigt... gillade ju min gamla sony ericsson..

OK, time for bed! Jobb imorgon på mitt älskade jobb, älskar det!!!!
Godnatt alla nätsurfare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0