Ok, jag mår lite bättre nu.

Jag har varit i en dvala sedan i söndags, men nu ikväll har jag faktiskt börjat känna mig som en människa igen.
Anledningen till att jag blev förkyld var kanske att jag hade en fööör bra vecka innan dess. 
Jag hade födelsedag och firade med tårta och trevligt sällskap, jobbade tre dagar och mkt fika på uteserveringar. Mkt ute i det stora hela. Kommer inte ihåg när jag senast var sjuk, så därför kände jag mig extra hjälplös.
Men det har varit skönt att inte göra något speciellt bara ligga i sängen, förflytta mig till soffan och så=)

Nu är våren här, sköna maj.
Pratade med mamma idag och hon sa att det snart bara är en månad till jag tar examen!! Det fick mig att tänka på att jag borde lägga på ett kol för att se till att de sista kurserna blir avklarade med. Vore ju för retligt om det skulle bli på annat vis.
Men kul med examen! Mamma har tagit ledigt, pappa likaså, så de ska komma och titta på mig på Elmia den 5:e juni.
Två platser till har jag till mitt förfogande, vem vill komma? Sara, samuel, david, farmor?
Bara att höra av sig..

Och vad ska man ha på sig på sin examensdag?!! Inte vitt va? för det är ju inte studenten... jaja det löser sig.
Tänkte idag på att sommarn inte kommer bjuda på så värst mkt ledighet, men hoppas att det blir en liten tripp i vecka 34 kanske?? yeayea.

Hoppas ni har det najs ikväll, och kollar på eldar med mera=) inte på östkusten då, för där var det eldningsförbud.




/Hanna med rinnande näsa.





Kommentarer
Postat av: Anonym

så söt så, brununge

2009-05-01 @ 18:55:32
Postat av: Anonym

kortege är väl som en tradition, har inte bra koll på grunden riktigt men det är en bra tradition :)

2009-05-01 @ 19:04:00
URL: http://eclaesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0