Hej,vill du köpa majblommor?

Idag har jag trott att jag skulle få sniglar på ögonen ggr 2, när det helt plötsligt plingat på dörren.
Först kom det ett par tjejer som ville sälja till mig.Men jag har ju inga pengar,
Sen kom Vinyard-Mats son med kompis och ville sälja. Jag sa igen att jag inte hade pengar men la till ett lycka till med ett leende. De blev glada men tänkte nog mest, skit också jag ville ju sälja lite blomster.

Majblomman var i rosa nyans i år, helt ok.
Kommer att tänka på hur jag och Sara kämpade med våra majblommor, man ville ju va bäst och ha sålt mest=)
Brukade ofta gå rätt bra, men endel "fuskade" ju och stannade hemma från skolan dagen man fått sina majblommor.
Så sen var det knapert att få några krängda i lilla Kristdala.

Köpt några majjisar iår?

Kommentarer
Postat av: mahoyo

hahahaha...säkert den lilla vid twin! :D

klart som fan att det är den stora och den enda bron vi har i jönköping!

puss Mahoyotjejerna.

2009-04-21 @ 21:28:15
URL: http://mahoyo.blogspot.com
Postat av: sara

bra ämne! :) inga kristdalabarn verkar va ute än. fast jag har ju visst inte vatt hemma så möe idag heller

2009-04-21 @ 21:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0