På beställning..

.. kommer ofta sådana där meddelanden eller energiknippor som gör dagen så sjukt najs.

Några dagar sedan fick jag ett oväntat sms som visade att det var någon som tänkte på mig lite extra. Fick även en fin kommentar på det annars så förhatliga facebook i stil med "ur always so smiley, come visit us soon", blev så glad, leendet kommer på läpparna bara jag tänker på det=)
I förrgår träffade jag även färgglada mahoyo-phara på bussen och livfulla jana på fiket, finisar säger jag då!
Sånt kan verkligen ge dagen de där lilla extra guldkanten. 
Blev så ledsen när jag såg att en bra vän i USA var ledsen, skickade iväg ett meddelande och hoppas att jag kan vara den där guldkanten. Usch känns så segt att vara så långt borta från sådana som jag bryr mig om. suck.

Annars rullar livet på, största besvikelsen är att jag verkar ha tappat favorit-läppstiftet från sephora, inga större bekymmer egentligen alltså. Dagarna fylls med plugg nu med, det är final week innan nästa kurs börjar, farmakologi fortsättningskurs ska jag läsa, ser fram emot det mycket! Roligt med lite äkta råplugg som omväxling.

Imorgon blir det pregame & middag i Vilhelmsro, och därefter tro det eller ej, akademien=kåren. Long time no see.. får se om det blir roligt...=) kanske kommer bilder... får se..

god natt på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0