Känn ingen sorg för mig Göteborg.

Ligger och kollar på Parlamentet och förundras över att detär folk som skrattar i publiken, men det kan ju vara så att de har förinspeladeskratt kanske. Ja så är det nog!

 

Helgen har i alla fall varit rolig i övrigt och började meden lugn filmkväll hos kära mickie d. Lördagen fortsatte sedan med ett hårt passmed breakdance, så svårt alltså men ganska kul, är imponerad av vad bror Samuelåstadkom på dansgolvet när det begavs sig! Gårdagens party hos Anneli och Emelie Agnes med co varriktigt rolig i alla fall, började lite trevande men sen kom den igång bra,roliga och snälla människor. Sämre blev det ju inte när Davids kollektivkompisOlof kom och drog upp stämningen på dansgolvet! Han är bra på att rada upphitsen må jag säga. Göteborg med tillbehör är fint alltså! Idag blev det sedan en oplanerad lunch med mami o Sara, gottmed kött och potatis!

 

Nästa vecka tar brevidgången på barn b över några dagar ochdet ser jag fram emot, alla dessa tidiga mornar är dock ett bekymmer, men jagska klara det. Hope I do. 

      


Kommentarer
Postat av: Anonym

yes! kvällen var lyckad och dansig med allt från bugg till breakdance. Gatt!

Fina bilder jag ska länka:P

2009-04-19 @ 22:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0