Busy as a bee.

Hej o hå vilken vecka!
oj är visst bara onsdag än.. men nu har jag hunnit med att börja två kurser.
-Farmakologi fortsättningskurs, och
-Att åldras med omsorg
Har även börjat gå brevid på Barn B på Ryhov, ska dit imorn och på fredag tidigt, tidigt.
Ska ställa tuppen på 5.30 tror jag.

denna underbara dag har jag hunnit med tandläkarbesök hos duktiga Torsten Rex, gillar hans namn, lite snyggt typ.
Mia och jag har även börjat på vår ansökan till vår Minor Field Study som vi vill åka i väg på i höst,
Till BOTSWANA! Vi hoppas på att ansökan ska gå igenom, men än så länge verkar det troligt.

Det bästa med denna dagen var solen! Fick mig att inse att jag skulle vilja ha lite färg på kroppen helst brun, just nu är jag extremt vit. Tänkte visa lite bilder som jag fått från min vän tyskhannah från sensommaren i Chicago.
Den färgen skulle jag gärna ha nu....




Kommentarer
Postat av: mia

mkt bra färg asså!

o mkt bra snacks-skålar!!

o mkt snygga sandaler på nedersta bilden!!

2009-04-02 @ 20:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0