Jag vill, jag vill!

Gah, idag har jag känt värsta suget efter USA, jag vill tillbaks kanske inte till Chicago i första hand men jag vill dit!
Har kollat lite på Dream Center i Los Angeles, vore så kul och få göra nån nytta och hjälpa till, åh vilken dröm alltså, såg att de fanns i New York också, fatta kul!!! 
Hoppas även fortfarande på Botswana men mannen, på internationella kontoret är så flummig ibland.
Känner inte ni ibland att, " Jag borde vara någon annastans just nu", den känslan har jag just nu, men jag antar att jag får acceptera vissa perioder i livet som måste klaras av.

Jag har så mycket att ge känner jag, jag vill jag vill!!!!!!!
Nu känner jag mig lite som ett barn.

Förresten Malena Ernman kommer inte med i finalen, det är vad jag tippar på, seg låt alltså!

Go kväll.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vill också till usa! vaddå det stog på löpsdelarna att hon kom vidare ju väl?

2009-05-13 @ 19:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0