I din blick jag står.

Då har en ny måndag passerat,hade tänkt göra en massa saker men gick mest och strosade runt på stan ochtittade in en sväng hos mina darlings emelie o mikaela.

Förra veckan var jag och hälsadepå i Göteborg från onsdag kväll till söndag kväll.

Så kul att leva storstadsliv medSara i några dagar. Vart jag än gick blev jag helt förvånad typ, men är vi härnu, allt är så nära från saras place. Hon bor verkligen mitt i smeten, me likeyalot. Göteborg bjöd på plugg på humanisten, häng med saras klassisar, som varhur sköna som helst! Vi satt och stekte på avenyn under en värmelampa, usch detvar olidligt nästan men jag skrattade som bara den. Besök i Saronkyrkan, där vihookade up med anneli mfl, kul! Mkt shopping, och söndagen avslutades medlägenhetsvisning till en undulatälskande tjej, besök i matteuskyrkan med brorDavid, där gudstjänsten var anpassad till barn denna vecka..=) det varbarnvälsignelse.. roliga ungar, de började slåss uppe på scenen och var sombarn är, oförutägbara!

 

Nu är det Jönköping som gällerigen, får se hur länge det varar här. Snart tar jag examen i alla fall, ser jagfram emot! Jag är så duktig tycker jag, sen gäller det att kämpa i sommar påjobbet. Puh blir alldelse matt bara jag tänker på det, tror det kommer blitufft.

 

Har börjat lyssna på Stighult en del nu, gah gillar texterna så mkt och musikenwoho! David är så duktig han med, tänk at kunna skapa musik sådär, vilken gåva.

 

Du som hör bön jag ber, tagmig i din hand

Du som vill ge mig frid, jagkastar mig i din famn

Jag kastar mig i din famn.

 


Kommentarer
Postat av: J

jag älskar den cd. köpte den någon gång när jag var hemma. underbara texter, så enkla och berörande.. ja, din bror har en otroligt uppskattad gåva!

love

2009-05-13 @ 22:19:05
URL: http://wirsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0