Har haft en finfin helg, som jag vill minnas.

Alltså helgen var så bra, hände massa saker hela tiden, tummen upp!
Tidig fredags morgon kom jens från helsingborg pigg som en lärka, jag däremot var så trött och sluddrig så han trodde jag var full, rolig start på dagen, frukost på IKEA med alla truckförare, rekommenderas!
Dagen fortsatte med plugg och lunch med Mia + Chicagogänget på Napoleon, jag var nyttig och tog en GI-sallad medan de andra glufsade i sig massa skräp hahah skoja.
Lugnt kväll sedan efter ett halvmesigt pass med Mia på friskis, jag gick igång på en dansbandslåt...

Lördagen kom igång med lite shopping på Åhlens, ett par strumpbyxor med söm på baksidan blev resltatet. Därefter gick jag på Streetdance, sjukt kul! Fortsatte på vår newstyle hiphoplåt med Missy Elliot + lite uppvärmning med stilen house som var helt hysteriskt, men väldigt roligt. 
Därefter stressade jag som en galning för att hinna till vilhelmsro på lite barbeque med de kära internationals'en, soyakorv och grillspett tiggde jag till mig, mkt trevligt sällskap. Träffade bla två trevliga killar en från USA o en från Belgien.
Sen for jag som en blixt till Mia, vi checkade Robinson för att sedan bege oss till catwalken på bron! WOHO what a night säger jag då! så coolt att ha fashion showen på bron, och lazee gjorde min kväll med sitt framträdande. Showen tog slut framåt 11snåret, så när vi kommer hem till mia ser vi Norge vinna, peppar med Lazee och lite gamla goa 90-tals hits såsom Hypnotized med Notorious BIG. Kåren blev sista anhalt där efterfesten var, grymt snygga männsikor där och träffaade många trevliga kids och det största haha, Lazee kom fram och gav Mia o mej varsin kindpuss WOHO hahah. Han tackade typ för att vi tagit kort på honom=)
Innan vi hann komma hem kaxade Mia med Daniel westling look-a-liken som var hur skön som helst, hon är hård den tjejen, men det var kul " ehh såg det ut som jag tänkte efter när jag sa efterfest eller?" MIA-> "Du kom på det nu". 

Söndagen avsutade i lugn gemak, sov väldigt mkt, mötte upp saraelin + vänner, mik o em och åt pizza på evergreen. 
Och idag är det tisdag!
PUSS o kram från en glad HANNA.

Ska lägga upp bilder sedan.. på mej o Lazee bland annat=) vilken  cliff-hanger.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0