You had me at Hello!

Idag bjöd jag på brownies på praktiken, för det var sista dagen. En av dem trodde de var hembakta, skrattade när jag hörde det. Det roliga var att de såg helt köpta ut liksom, de såg inte hembakta ut alls, det såg ut som att de kom från en fabrik absolut. Men hon hade höga tankar om mig då i guess, TACK=)
Sista dagen var faktiskt lite sorglig hade inte förväntat mig det. Sa hej då till alla och tackade för mig, fick en kram från min handledare och så var även den perioden i mitt liv slut.

Men vad tiden går fort när man har roligt alltså..

Har lyssnat en hel del på Owl City's låt the Saltwater Room idag på eftermiddagen, riktigt bra låt, rekommenderas! Sjunger bland annat en rad med orden If this is what I call home, Why do I feel so alone?
Det är precis vad jag själv undrar ibland. Har som ni kanske vet varit i USA, Chicago nyligen. Är väldiga kontraster att komma tillbaks. Ibland saknar jag den tiden väldigt mycket, men inte så konstigt kanske, inte så länge sedan jag kom hem igen till Jönköping. I Chicago hade jag alltid människor runt omkring mig, ytliga som nära. Vi gjorde allt tillsammans skrattade, pluggade, pratade, åt, grät lite ibland när skolan var för tuff=), sova fick jag inte ens göra ensam eftersom jag hade en roomie på mina 20 kvadrat eller vad det kan ha varit, haha. 
Tänkte inte så mycket på imorgon, det var mer nu, mer idag. Det är så som det ska vara ju, egentligen, eller vad tycker ni?
En annan sak som jag saknar, som jag kom att tänka på igår, var att det alltid var ett äventyr att åka buss och tåg. träffade alltid någon spännande människa att prata med eller bara hälsa på, det är ju livet alltså=) Men igår träffade jag i alla fall en tant som var go på ettans linje. Vi pratade om vilket bra utbud av kakor de har på ICA...haha.YES!

jaja ikväll kanske jag ska på bio, var länge sedan så det skulle vara roligt. 

HELLO!











Kommentarer
Postat av: saris

Så det var alltså sista dagen idag på praktiken, skönt för dig, för min del börjar det däremot... Yep Saltwater room rocks! Skjortan passar du ju utmärkt i, hanna goes sara :P

2009-03-16 @ 20:00:06
URL: http://sarawirzen.blogg.se/
Postat av: Tessa

haha... skönt samtalsämne du hade med tanten på bussen. :)

Säger som sara här. Skjortan passar dig. Snyggt! :)

2009-03-16 @ 21:44:22
URL: http://swedishbombaygirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0